ضع إعلانك هنا

قصة سندريلا 2009 مؤثرة اوى ارجو الرد

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل

قصة سندريلا 2009 مؤثرة اوى ارجو الرد

مُساهمة من طرف MENO في الجمعة سبتمبر 25, 2009 10:26 am

طبعا كلنا عارفين قصة سنديرلا .. بس النهاردة انا جايبلكم قصة سندريلا بس متطورة شوية ...


اسمها الحقيقه مش ساندريلا اسمها رشا
يلا نبدا :



مرات الاب : بت يا سندريلا اصحى يا بت جاك خابط فى نفوخك




سندريلا : اييييه يا مرات ابويا خمسه وحقوم




مرات الاب: قومى يا بت قامت قيامتـك




سندريلا وهى بتأفأف .. كان لازم يعنى اسهر عشان اسمع اللى اسمه اسامة منير ده !!!... وصحيت






مرات الاب : يللا قومى اكنسـى وامسحى على ما نيجي




سندريلا : وانتو رايحين فين ومتزوقين كده وكل واحده عامله نيو لوك




مرات الاب : رايحين حفله الامييير وديع اللى حيختار واحده عشان يتجوزها




سندريلا : خدونى معاكو انا عاوزه اروح .... بليييز




مرات الاب : تروحى فين يا معفنه بلبسك المهرول ده ....






وقعدت سندريلا تعيط ومشيت مرات الاب وبناتها الثلاتة وفجاة طلعتلها الساحرة من الميكروفون ...





الساحره : مالك يا سندريلا ؟؟


كان نفسي اروح معهم الحفلة بس لبسي مقطه ولا بسه شبشب بصباع وموبايلي كارت ..


الساحرة : ولا يهمك وطلعت من جيبها الموبايل وطلبت وطلبت مدام لولو عشان تبعت فستان وجزمة اخر موديل ...
فرحت سندريلا ولبست الفستان وحططت الاي شادو والجليتور ورشت البرفان ..


بس الساحرة قالتلها : قدامك للساعة 12 لازم ترجعي احنا صعايدة ودمنا حامي ( يا عيني عليكي يا ساحرة !!! ) ومعندناش بنات تتاخر برة البيت ولو اتاخرتي حترجعي زي ما كنتي بلبسك القديم وسط الناس .


سندريلا : حاضر حاضر اما ساحره رجعيه صحيح !!!


خرجت سندريلا من البيت ولقت الساحرة مجهزة ال bmw


اول ما ركبت سندريلا وراحت على القصر لفت جمالها كل اللي موجودين
و في نفس الوقت كان الامير وديع واقف مع ابن خالتوا بتاع البنات وأول ما مرت من قدامهم عاكسها ابن خالتو وقالها: ياجامد انت ياتقيل بعين قال للأمير اه لوكنت مكانك
وعلطول عين الامير وقعت عليها وطلب يرقص معاها ووافقت ..


نظرات ... همسات .... صمــت



ترررررررررن ترررررررررررن
سندريلا : دي الساحرة بتديني ميسد ... يا خبر الساعة 12 !!


وقامت طلعه تجري قوام بس وهي بتجري فردة الجزمة اتخلعت
طبعا خدها الامير المعجب ونادى للوزرير
الوزير : امرك يا باشا
الامير : الجزمة دي اسحبلي صورتها اسكانر ونزل صورتها في كل الجرايد القرية وع الويب سايت الملكي واكتب على صاحبة هذه الجزمة التوجه الى القصر


بنات كتيير جدا راحو ويا سبحان الله الجزمة مجتش على مقاس حد فيهم
( قال يعني سندريلا رجليها رجل معزة !!! )



شافت سندريلا الاعلان على ميلودي هيتس ومزيكا وراحت القصر للامير شفتها مراة أبوها فألتلها يابنت ....... فراح الأمير وقف في وشها و قالها أنا بحبها تبا لكي ايتها الست اتريدينا ان نبوظ علقتنا ببعض اذهبي الى الجحيم ، فردت عليه وقالت له: بتقول ايه يا ............ وبعديها قال الامير للحراس : امسكوا هذه المجنونه وسبونا لوحدينا وفجاءة وبعد اما راح الحراس وخدوا الست معاهم دخل عليهم ابن خالتو وقال : ( ايوى كدا ياوديع اخيرا فهمتني ) بعدين بقوا اصحاب وكده وبيرنلها ومبتردش فراح ريحلها البيت وقالها انتي مبترديش عليا ليه قالتلو اصل اصل فقالها اصل ايه وريني مبيلك وفتحالموبيل لقى أخر مكلمه كانت لأبن خالتوا وبعدين ضربها بلألم على وشها وراح القصر وخرج مراة أبوها من السجن وقالها انتي كان عندك حق انا اسف اوي على اللي عملتوا معاكي وبعدين راح عمل حفله تانيه وسندريلا جت الحفله فطلع على المسرح وغنا ليها قالها ( أرجعلك يعني حرقت دم اسمعلك كل كلامك غم) فراحت معيطه ومعيطه فصعبت عليه وقالتلوا انا اسف اوي بجد مكنش قصدي وفي الفرح غنلها ( ياحبيبي من حبي فيك لا هتكلم ولا غنيلك ) وتجوزت هي والامير وعاشوا في تبات ونبات وخلفو توأم ملتصق وشوية بناات ...

________________________________________

قولولها بحب غيرها ومستحيل ارجعلها خلاص انا مش فاكرها انا حتى ناسي شكلها وجودها لوحده عيب لازم تغيب
حكاية وراح زمانها مفيش مكان لو دورت فى واحدة خدت مكانها حاجات كتير اتغيرت
قولولها دا كل شيء قسمة ونصيب
[/size]

MENO
عضو فعال
عضو فعال

البلد :
السن : 24
تاريخ التسجيل : 05/08/2008
المشاركات : 483
الاهتمامات : KhAlEk Fe 7aLaK
الوظيفة : مدير رابطة محبين تامر عاشور (عاشور فانز)
الأوسمة :


معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.ashourfans.com/forum

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: قصة سندريلا 2009 مؤثرة اوى ارجو الرد

مُساهمة من طرف body في السبت سبتمبر 26, 2009 3:46 am

ههههههههههههههههههههههههه
جامده اوى و الله

________________________________________



body
عضو محترف
عضو محترف

البلد :
السن : 23
تاريخ التسجيل : 01/11/2007
المشاركات : 557
الاهتمامات : الكمان - الشطرنج - الرسم - النت - القراءه
الوظيفة : طالب علم
الأوسمة :

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://nf-son.forumotion.com

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: قصة سندريلا 2009 مؤثرة اوى ارجو الرد

مُساهمة من طرف MENO في السبت سبتمبر 26, 2009 12:17 pm

ههههههههه ادعيلي بقي
هههههههه
منور ياواد

________________________________________

قولولها بحب غيرها ومستحيل ارجعلها خلاص انا مش فاكرها انا حتى ناسي شكلها وجودها لوحده عيب لازم تغيب
حكاية وراح زمانها مفيش مكان لو دورت فى واحدة خدت مكانها حاجات كتير اتغيرت
قولولها دا كل شيء قسمة ونصيب
[/size]

MENO
عضو فعال
عضو فعال

البلد :
السن : 24
تاريخ التسجيل : 05/08/2008
المشاركات : 483
الاهتمامات : KhAlEk Fe 7aLaK
الوظيفة : مدير رابطة محبين تامر عاشور (عاشور فانز)
الأوسمة :


معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.ashourfans.com/forum

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة


 
صلاحيات هذا المنتدى:
لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى