ابن النيل و الفرات
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

ابن النيل و الفراتدخول
مرحب شهر الصوم

العديد من الخدمات للمواقع و المنتديات

descriptionPRIMEAM ACCOUNT {MEGAUPLOAD , RAPIDSHARE} EmptyPRIMEAM ACCOUNT {MEGAUPLOAD , RAPIDSHARE}

more_horiz
حاصل على الجنسية
مر على وجوده في المنتدى أكثر من 10 سنوات
اليوم ياجماعه انا والله جايبلكم موضوع هيغير نظرة الجميع تماما للرابيدشير لانه والله العظيم حقيقى ويستحق

الموضوع ببساطه هو اننا هنستخدم الطريقه السهله جدا اللى الامريكان بيستخدموها للحصول على حسابات رابيد شير مجانيه

عن طريق موقع اسمهFree Rapidshare Premium Accounts and Megaupload premium accounts وطبعا من اسمه يبان انه بس مش بتاع حسابات رابيدشير لا ده كمان بتع ميجاابلود

الموقع ده ياجماعه مخصص للامريكيين فقط بسى احنا هنخش على اننا امريكيين وهنملى البيانات على اننا امرييكين واطمنو انا مجرب الموضوع ومفيش اى مشاكل
الخطوات :1-اول حاجه هنخش على الموقع ده ببساطه من خلال الرابط ده
http://www.freepremiumaccounts.com/?r=1032788
طبعا وبصراحه ده الرابط بتاعى على الموقع وانا اكيد هستفيد من كده بسى انتو برضو مترضوش انى مجهودى يروح هدر واعتقد انى دى اقل رد للجميل وعموما انا مش هجبر اى حد على حاجه انا هسيبكو لضميركم
واعملو دون لود لصبح وبسرعه الريح وادعولى

اول منخش هيطلب مننا اننا نختار هديتنا اللى احنا عايزينها اما حسابات رابيدشير او ميجاابلود ونختار المده اما شهر او 3اشهر
3-بعد كده هنملى بيانات سهله جدا وبسيطه جدا مش زى المواقع التانيه اللى بياناتها خمسين صفحه
4-وادى البيانات ولازم نركز فيها كويس
1- هنكتب اسمنا
2- هتكتب اسمك اميلك على الياهو او اى شركه والباصورد الصحيح
3-هتكتب اسمك
4-عنوانك وهناك هتكتب USA
5-مدينتك :هتخار اى مدينه امريكيه انت بتحبها ولتكن مدينة newyork
6-الولايه بتاعتك :ولتكن برضه نيويورك
7- الرقم البريدى هتكتب فيه 10001
8- الدوله هيكون كتبلك طبعا امريكا فهتسيبها زاى ماهى بس كده خلص التسجيل

نيجى بقى لاهم خطوه واللى هتجبلك الحساب الموقع هيدخلك على صفحه فيها الهديه بتاعتك وعشان تاخد الهديه لازم ببساطه تبعت ل6من اصدقائك انهم يخش يسجلو فى الموقع بتهيقلى مفيش احلى من كده سته بس مش زى المواقع التانيه اللى بتحتاج ولا 200واحد وياريتها كمان بتشتغل دا انت ياراجل على الاقل ليك خمسين صاحب مفيش سته منهم على الاقل هيحبو يساعدوك وانت بعدين ابقى اديهم ياسيدى بيانات حسابك عشان ميحقدوش عليك واطمن لو حد فيهم فكر يغير كلمة السر ولا حاجه الموقع بيديلك امكانية اللى انت تسترجع الرقم تانى وبعد كده تربى صاحبك

طبعا واحد دلوقتى فتك هيقولى وهما بيستفيدو ايه من حاجه زى دى هقولك ياسيدى طبعا انا قلتلك انى الموقع ده مخصص للامريكيين وانت عارف كويس انى الامريكان مبيعرفوش حاجه اسمهامجامله عشان كده موضوع ال6اشخاص دول بالنسبه لهم حاجه صعبه شويه عشان كده فى طريقه تانيه فى نفس الموقع وهى طريقة الاعلانات الموقع بيديلك اسماء مواقع تانيه مجرد انك تخش وتسجل فى 6 منهم تكسب حساب مجانا وانت حر عندك دى ودى بسى بيتهيقلى انى المصريين ولاد البلد مش هيتعبو فى انهم يلاقو6من اصدقائهم يساعدوهم

كده ياحماعه الموضوع خلص وبيتهيقلى انتو حسيتو انا تعبت فيه اد ايه وربنا عالم انى اننا والله مرضتش اخبى حاجه جامده زى دى عنكو لانى بحبكو
فياريت متبخلوش انكو تخشو على الموقع من الرابط بتاعى

http://www.freepremiumaccounts.com/?r=1032788

بعد الدخول فى الموقع باسم المستخدم وكلمة السر
ستجد مربع
بداخله و باللون الأحمر Your Status offer not complete

لازم يبقى complete
لكن توجد بيانات إضافية مثلا عند سؤالك كم شخص يعيش فى منزلك اختر واحد للتسهيل على نفسك وعند اكمال التسجيل فى الموقع الجديد
هيبعتولك رسالة على الايميل اضغط فيها على
click here to complete your registeration
بعد ما تخلص وبعد مرور حوالى يوم ستجد You have completed your offer
والموضوع ده هام جدا
وياريت كله يخش بس وانا بوعدك انك بمجرد ماهتشوف الهدايا مش هتقدر تمسك نفسك وهتسجل على طول
واخيرا مستنى احلى ردود بعد التسجيل واحلى ردود بعد امتلاك الحساب باذن الله 2-اول منخش هيطلب مننا اننا نختار هديتنا اللى احنا عايزينها اما حسابات رابيدشير او ميجاابلود ونختار المده اما شهر او 3اشهر 3-بعد كده هنملى بيانات سهله جدا وبسيطه جدا مش زى المواقع التانيه اللى بياناتها خمسين صفحه وادى البيانات ولازم نركز فيها كويس
منقولللامانه

عدل سابقا من قبل samka في الثلاثاء يونيو 08, 2010 9:16 am عدل 1 مرات

descriptionPRIMEAM ACCOUNT {MEGAUPLOAD , RAPIDSHARE} Emptyرد: PRIMEAM ACCOUNT {MEGAUPLOAD , RAPIDSHARE}

more_horiz
عضو متميز
مشارك بأكثر من 200 مشاركة
حاصل على الجنسية
عضو مطلع
شارك في أكثر من 200 موضوع
نايس توبيك ياجميل وانا هادخل اسجل من حسابك انت عشان اكسبك مش اكتر نايس توبيك وربنا يوفقك

PRIMEAM ACCOUNT {MEGAUPLOAD , RAPIDSHARE} 972564906
قولولها بحب غيرها ومستحيل ارجعلها خلاص انا مش فاكرها انا حتى ناسي شكلها وجودها لوحده عيب لازم تغيب
حكاية وراح زمانها مفيش مكان لو دورت فى واحدة خدت مكانها حاجات كتير اتغيرت
قولولها دا كل شيء قسمة ونصيب
[/size]

descriptionPRIMEAM ACCOUNT {MEGAUPLOAD , RAPIDSHARE} Emptyرد: PRIMEAM ACCOUNT {MEGAUPLOAD , RAPIDSHARE}

more_horiz
حاصل على الجنسية
والله مش عارف اقوللك ايه والله وشكرا لردك الجميل

more_horiz
عضو متميز
مشارك بأكثر من 200 مشاركة
حاصل على الجنسية
عضو مطلع
شارك في أكثر من 200 موضوع
على ايه ياكبير احنا اخوات ومفيش بينا اى حاجة يعنى عالعموم تم التسجيل وربنا يوفقك وانا هانشرهالك بالاكونت بتاعك على اد ما اقدر

PRIMEAM ACCOUNT {MEGAUPLOAD , RAPIDSHARE} 972564906
قولولها بحب غيرها ومستحيل ارجعلها خلاص انا مش فاكرها انا حتى ناسي شكلها وجودها لوحده عيب لازم تغيب
حكاية وراح زمانها مفيش مكان لو دورت فى واحدة خدت مكانها حاجات كتير اتغيرت
قولولها دا كل شيء قسمة ونصيب
[/size]
privacy_tip صلاحيات هذا المنتدى:
لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
power_settings_newقم بتسجيل الدخول للرد