ابن النيل و الفرات
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

ابن النيل و الفراتدخول
مرحب شهر الصوم

العديد من الخدمات للمواقع و المنتديات

descriptionممكن حد يؤلى ازاى ارفعلعبة على المنتدى Emptyممكن حد يؤلى ازاى ارفعلعبة على المنتدى

more_horiz
عضو متميز
مشارك بأكثر من 200 مشاركة
حاصل على الجنسية
مر على وجوده في المنتدى أكثر من 10 سنوات
عضو مطلع
شارك في أكثر من 200 موضوع
ممكن حد يؤلى ازاى ارفعلعبة على المنتدى

descriptionممكن حد يؤلى ازاى ارفعلعبة على المنتدى Emptyرد: ممكن حد يؤلى ازاى ارفعلعبة على المنتدى

more_horiz
عضو متميز
كاتب متميز
كتب أكثر من 200 موضوع
حاصل على الجنسية
عضو مطلع
حسب الموقع و حجم اللعبه

يوجد مواقع كثيرة للرفع منها

4shared

2shared

zshare

meidafire

speedyshare

egoshare

rapidshare

adrive

انت ادخل على اى موقع يعجبك ولو معرفتش

ترفع اكتب اسم الموقع

وانا ان شاء الله هعملك شرح له

descriptionممكن حد يؤلى ازاى ارفعلعبة على المنتدى Emptyرد: ممكن حد يؤلى ازاى ارفعلعبة على المنتدى

more_horiz
عضو متميز
حاصل على الجنسية
عضو مطلع
ده شرح الرفع علي الفور شيردممكن حد يؤلى ازاى ارفعلعبة على المنتدى Icon_participateبناء عليطلب الاخ تيتو ازاي ترفع لعبه علي النت

ممكن حد يؤلى ازاى ارفعلعبة على المنتدى 30792124gj8ممكن حد يؤلى ازاى ارفعلعبة على المنتدى 225700198

more_horiz
عضو متميز
حاصل على الجنسية
عضو مطلع
شكرآجدآيا صديقى

more_horiz
عضو متميز
حاصل على الجنسية
عضو مطلع
انا عملتلك كل الي ممكن تتخيله في الموضوع ده وبرده مستمر في رقع ملف تشغيل العبه فقط يابني حراااااااااااااااااااام عليك ارفع اللعبه كلهاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا اضغطها ذي موريتك وارفعها كلها اللعب الي انت بترفعها مش كامله مبتشتغلش هي مش مساهمات علي الفاضي ارحمنااااا والا هيكون جزائك في المنتدي عصيب وستعتبر عضو مخالف ارجوا القرائه
وابوس ايدك لو مش عارف ترفع لعب مترفعش حاجه وريح دماغك هي مش مساهمات علي الفاضي وانا مش كل شويه ححاول اظبتلك مواضيعك انت المفروض لو عايز تاخد وسام وتزيد قوتك لازم تكون مواضيعك كامله ولازم تكون فيها صور متردش علي المواضيع بتاعك عشان هي اصلا مش كامله انت طول منتا شغال علي مواضيع مش كامله ولعب مش كامله وردود بس عمرك محتشوف الاشراف ولا الهوا حتي ارفعها كامله ابوس ايدك
احفظ اللغه ديه في حياتك
اضغط اللعبه و ارفعها وبعدين انت عندك كام سنه
لازم تعرف ان المنتدي مش هبل في هبل المنتدي مسكينه ناس عرفه شغلها كويس
اتمني انك تكون فهمت قصدي واتمني انك ترفع اللعب كامله

ممكن حد يؤلى ازاى ارفعلعبة على المنتدى 30792124gj8ممكن حد يؤلى ازاى ارفعلعبة على المنتدى 225700198
privacy_tip صلاحيات هذا المنتدى:
لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
power_settings_newقم بتسجيل الدخول للرد